סטודנטים במסלול כתיבה כותבים ביקורת תרבות

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הוקם ומופעל על ידי הסטודנטים בחוג לתרבות, יצירה והפקה במכללת ספיר

ריספקט לאקסנטריק

יוסי פיין ו"אקסנטריק סאונדסיסטם 2011" משיקים מארז בן 5 דיסקים בהופעה חגיגית במועדון ה"בארבי" תל אביב. המארז הנקרא "Re-spect" מכיל את הדיסקוגרפיה המלאה של ההרכב. ההרכב מגיע לשתי הופעות בישראל. ההופעות סוגרות את סיבוב ההופעות שלהם בעולם. ההופעה תתקיים בליווי נגנים ומוזיקאים אורחים מאפריקה.

יוסי פיין והאקסנטריק, צילום: יח"צ
יוסי פיין והאקסנטריק, צילום: יח"צ

מסוף שנות ה- 90 ועד תחילת שנות ה- 2000 התבססו ה"אקסנטריק סאונדסיסטם" בתל אביב. משם חתמו על חוזה הקלטות יוקרתי, הופיעו בכמה מהפסטיבלים הגדולים בעולם וקיימו הופעה היסטורית מעל במת הסנטרל פארק בניו יורק. אחד מאלבומם הופק בג'מאייקה עם שורה ארוכה של כוכבים, ביניהם: אנתוני בי, פרזידנט בראון וג'ה מייסון.

בראש ההרכב עומדים יוסי פיין ו"פרינס" ננה זאדזי. יוסי פיין הוא מוזיקאי, מפיק ובסיסט בינלאומי הפועל כשלושה עשורים בתחום המוזיקה. "פרינס" ננה זאדזי הוא פרפורמר, מוסיקאי וכוריאוגרף. השילוב בין השתיים יוצר שילוב ייחודי בין מוזיקה, קצב ותנועה לבין סאונד אלקטרוני באוריינטציית בס, כלי הקשה ותופים. במלים אחרות, שילוב בין מערב אפריקה לסאונד אלקטרוני סוחף.

סיבוב ההופעות 2011 מציג מהדורה חדשה ומשודרגת של ההרכב. לצד הפנים המוכרות מצטרפים נגני קורה (כלי מיתר אפריקאי), כלי הקשה מסורתיים ועוד הפתעות. המסורתיות המשולבת עם החדשנות יוצרת הופעה מיוחדת ויוצאת דופן שמומלץ לא לפספס.

http://youtu.be/PfTVjwxL4Wg

ההופעות יתקיימו ביום חמישי, 05.05.11 וביום שישי, 06.05.11, בשעה 22:00 בבארבי תל אביב.

מחיר כרטיס: 99 ש"ח במכירה מוקדמת או עד גמר המלאי, לאחר מכן 129 ש"ח.