סטודנטים במסלול כתיבה כותבים ביקורת תרבות

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הוקם ומופעל על ידי הסטודנטים בחוג לתרבות, יצירה והפקה במכללת ספיר

שף בשמונה שקלים

אם תתקלו בשלט גדול בדמותו של השף מושיק רוט בפתחה של מסעדה קטנה בנתיבות – אל דאגה, לא התבלבלתם עם תל אביב או הרצליה. רוט, המחזיק בשני כוכבי מישלן, פתח באוקטובר האחרון סניף כשר למהדרין של רשת ״שמונה״ בעיר הדרומית, עבור האוכלוסייה החרדית בעיר. הקונספט: כריכי שף שישאירו אתכם עם עודף מעשרה שקלים.

הגעתי ל"שמונה" בשעות ארוחת הצהרים והמקום היה הומה אדם. המסעדה מונה כ-50 מקומות ישיבה, אך כמו בכל מסעדת "פאסט פוד" הכיסאות מתפנים מהר. בחרתי מהתפריט מנת ילדים של המבורגר בקר, "קריספי צ׳יפס" וגזוז פסיפלורה – כל זה בעלות של 18 שקלים בלבד. למרות שמדובר במנה המיועדת לילדים, היא הייתה משביעה.

סניף "שמונה" החדש בנתיבות. צילום: רינת ליבוביץ'

עשר דקות חלפו וההזמנה הייתה כבר מוכנה. על המגש חיכה המבורגר קטן בלחמנייה טרייה עם כל התוספות: חסה, בצל, עגבנייה, חמוצים וצ'יפס. קציצת ההמבורגר טעימה ועסיסית, אך חסר בה מעט מטעם כוכבי המישלן. מנת ה"קריספי צ'יפס" הייתה פריכה וטעימה בהשוואה למה שמוגש במסעדות אחרות.

מלבד המבורגרים, ניתן למצוא בתפריט קציצות מרוקאיות בפיתה, סלטים ירוקים, שקשוקה, חביתיות ומנות טבעוניות – כל זה מתווסף למגוון רחב של "גזוז של פעם". בנוסף, הארוחות העסקיות הן במחיר של 26 שקלים וכוללות שלוש מנות לבחירה ותוספת שתייה. בשביל להזמין טייק-אווי, התבקשתי להוסיף שקל לעלויות האריזה. מזל שנשאר עודף מעשרה שקלים.

 

רח' יוסף סלמון 8, נתיבות

 

א-ה 11:00-00:00