סטודנטים במסלול כתיבה כותבים ביקורת תרבות

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הוקם ומופעל על ידי הסטודנטים בחוג לתרבות, יצירה והפקה במכללת ספיר

חמשת סיפורי הסקס המטורפים של הטלוויזיה

עונת הסטוצים, כלומר עונת הקיץ הגיעה ואיתה המון שמש, אובדן בגדים והורמונים. אז כדי שלא תתנו לליבידו שלכם לתפוס עליכם שליטה כל כך מהר, הכנו לכם דירוג של חמשת סיפורי הסקס הכי פחות מחרמנים בטלוויזיה.

#5 אלים אמריקנים – לורה מון ורובי

למקום האחרון בדירוג מגיע סיפור הסקס המופרע מהסדרה החדשה מבית שירות הוידאו של אמאזון – Amazon Prime. הסיפור מוזכר כבר בפרק הראשון ומופיע במלואו בפרק הרביעי. בזמן שגיבור הסדרה, שאדו יושב בכלא על פשע שהוא ובת זוגו לורה מון, ביצעו, לורה מון מתחילה לנהל רומן עם רובי, בעלה של חברתה, וחברו של שאדו. מספר ימים לפני ששאדו משתחרר מהכלא, לורה ורובי הנאהבים הבוגדים מתווכחים. לורה רוצה לחתוך ורובי רוצה להתקדם הלאה. הם מתפשרים על מציצת פרידה מה שמוביל לתאונת דרכים בה הם נהרגים, כשאיבר מינו נקטע ונשאר בפיה של לורה

יחסים מסוכנים. אלים אמריקנים (צילום מסך: יוטיוב)

#4 אחת שיודעת – דן המפרי וסרינה ון דר וודסן

לא מדובר בפרק ספציפי אלא בסיפור הרקע של כל הסדרה שמתגלה בפרק הסיום. דן הוא נער עני מברוקלין שלומד בבית ספר יוקרתי באפר איסט סייד של מנהטן. הוא מאוהב במלכת השכבה סרינה שהיא גם דרמה קווין. כדי שיוכל להיכנס לעולמה הוא הוגה תכנית פשוטה: להקים את בלוג הרכילות "אחת שיודעת" (Gossip Girl) וכך לדחוף את עצמו לרכילות ולמעגל החברתי של סרינה. ספוילר: זה עבד. מסתבר שדן, ילד טוב לכאורה, הוא דן, סוציופת לא קטן, שפרסם פרטי רכילות עסיסיים ותמונות מביכות של חבריו נערותיו, ואפילו על אחותו הקטנה, במשך שנים ומבלי להרגיש חרטה אמיתית.

סוציופת אמריקאי. אחת שיודעת (צילום מסך: יוטיוב)

#3 הבורג'ס – חואן בורג'ה וסנסיה

הסדרה סובבת סביב משפחת בורג'ה, אחת המשפחות הידועות ביותר לשמצה בהיסטוריה. חואן הוא אחד מארבעת ילדיו הממזרים של האפיפיור, רודריגו בורג'ה, ומשמש כמפקד צבאות האפיפיור. בזמן שאביו שקוע במאבקי כוח אותם הוא מנסה לפתור על ידי חיתון ילדיו עם בני ברית, חואן מחפש הנאות. כשאביו מציע לו להינשא לבתו הממזרה של מלך נאפולי, הוא מסרב, ויש לו מניעים. בפרק השישי של הסדרה, כשהאפיפיור מחליט שבנו הקטן, ג'ופרה, שעודנו ילד, יתחתן עם הבת הממזרה של מלך נאפולי, סנסיהחואן מתנדב לצאת ולבדוק אם היא מתאימה ובדיקה זו מתבצעת בחדר המיטות. אבל מה שהופך את הסיפור למטורף באמת הוא הלוקיישן. שהם בוחרים. לאביה של סנסיה יש חדר מיוחד, מעוצב כמו מודל תלתמימדי של "הסעודה האחרונה". את דמויות הסועדים מגלמות גופות מרקיבות של אויבי המלך. מה רומנטי יותר מלשכב עם הארוסה הממזרה של אחיך הממזר בחדר מלא גופות מרקיבות?

ממזרים חסרי כבוד. הבורג'ס (צילום מסך: יוטיוב)

#2 משחקי הכס – ג'יימי וסרסיי

כנראה הסיפור המיני הכי קלישאתי: גילוי עריות. אם כבר בני בורג'ה צ'זרה ולוקרציה בורג'ה שלפחות מבוסס על דמויות אמיתיות? התשובה די פשוטה; הסיפור מכה בצופה חזק וכבר בתחילת הסדרה. בפרק הראשון אנחנו נחשפים לרומן האסור והמתמשך בין ג'יימי לסרסיי כשבראן סטארק הקטן בטעות רואה אותם רוקדים את הטנגו האופקי. ג'יימי כמובן מנסה להיפטר מבראן אך נכשל. גם כאן הסיפור לא תם.

אריזה משפחתית. משחקי הכס (צילום מסך: יוטיוב)

#1 ניפ/טאק – כריסטיאן טרוי, קית מקגרו וקוונטין קוסטה

לסדרה הזו היו לא מעט סיפורים מופרעים בכלל וסיפורי סקס מופרעים בפרט. אך הסיפור הזה בלט גם ביניהם. אנס סדרתי המכונה "המבתר" מתחיל לפעול במיאמי, אך הוא לא עוצר בזה וזה לא המניע היחיד שלו. זה אנס עם אג'נדה שמונעת מההנחה "שיופי הוא קללה על העולם". לכן הוא תוקף אנשים יפים ומנותחים, אונס אותם ומשחית את המראה החיצוני שלהם. בין קורבנותיו: המנתח הפלסטי כריסטיאן טרוי וארוסתו, כוכבת הפורנו קימבר. במהלך העונה השלישית שעוסקת במצוד אחרי המבתר טרוי ושותפו שון מקנמרה מתידדים עם המנתח קוונטין קוסטה ועם הבלשית מהאינטרפול קית מקגרו איתה מתחיל כריסטיאן לנהל מערכת יחסים ובשלב מסוים גם כמעט משתתף באורגיה מלאה עם שניהם. מה שהופך את הסיפור הזה למטורף כמובן הוא העובדה שהמבתר הוא לא אדם אחד אלא שתיים, קוונטין קוסטה וקית מקגרו, הם אח אחות שנולדו מגילוי עריות ובעצמם מנהלים רומן לצד מסע אונס וטרור. וזה לא הכל כמובן, כי מסתבר שלקוונטין אין בכלל איבר מין מה שהופך את הסיפור למופרע עוד יותר. ספוילר: הם לא נתפסו.

אמריקן ביוטי. ניפ/טאק (צילום מסך: יוטיוב)