סטודנטים במסלול כתיבה כותבים ביקורת תרבות

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הוקם ומופעל על ידי הסטודנטים בחוג לתרבות, יצירה והפקה במכללת ספיר

בשם הכסף

בשבוע האחרון השמש בצבצה בין העננים ונתנה אותות ראשונים של הקיץ הרותח שהולך ומתקרב אלינו בצעדי ענק ובנעליים בוהקות. הטמפרטורות עולות, ואיתן גם הטרנדים החמים של עולם האופנה.את הבמה המרכזית בתצוגות האופנה של גוצ'י, שאנל, פראדה וולנטינו קיבל הלוק המטאלי והנוצץ, וכעת ניתן לראות את המטאלים על כל גווניהם נכנסים גם אל ארונות הבגדים שלנו.

צבעים כמו כסף, זהב ונחושת הולכים לתפוס את העין ואת הכיס שלכם בקיץ הקרוב. רשתות האופנה המובילות כבר נערכות לפלישה, והעונה חנויות הבגדים מלאות בפריטים מטאליים בוהקים, החל מאקססוריז ועד תיקים. נעליים מטאליות הפכו לפריט הלבוש הבולט בתצוגות ושבועות האופנה, והרשתות המובילות לא איחרו לשכפל את ההצלחה. במעמול נשארים תמיד עם היד על הפאשן, אז יצאנו לבדוק עבורכם איפה ניתן למצוא את זוג הנעליים הכסופות שיתאימו לכל כיס ורגל.
סינדרלה, מאחורייך.

https://www.instagram.com/p/BRGBU2ehnG1/?taken-by=nastyalisansky

(לחיצה על התמונות תוביל אתכן לאתר החנות)

אוקספורד שיק: הבלוקרס של זארה, 169.90 ש"ח

הנעליים הקלאסיות מגיעות עם טוויסט כסוף מעודן שיתאים לכל אירוע. בעבודה, בלימודים וביציאה עם חברים, הבלוקרס האלגנטיות האלה ישפרו כל הופעה.

זארה
זארה

קצר ולעניין: סנדל ליין של טוונטיפורסבן, 149.90 ש"ח

לא צריך לחשוב פעמיים: הסנדל הכסוף של טוונטיפורסבן, מגיע בדגם קלאסי עם עקב קצר ורחב שיעזור לכן לעבור את האירוע בשלום ולא לרצות לכרות את הרגליים. יש אישור לרקוד איתן עד אור הבוקר.

טוונטיפורסבן
טוונטיפורסבן

גימור בטוח: מגפוני דמוי עור מטאליים עם עקב סטילטו של טופשופ, 229 ש"ח (במקום 459.90 ש"ח)

את המגפונים הבאים אי אפשר לפספס. הצבע הבוהק, העקב הקלאסי וסיומת השפיץ יוצרים שילוב שיקי מושלם של נוחות וסגנון. והמחיר? בונוס.

טופשופ
טופשופ

(לחיצה על התמונות תוביל אתכן לאתר החנות)

אל המשרד ומעבר לו: נעלי עקב מחודדות של זארה, 249 ש"ח

נעליים קיציות סגורות מקדימה ופתוחות מאחורה, מתאימות ליום רגוע במשרד ביום ולדייט רומנטי בלילה. או במילים אחרות – להרוג שתי ציפורים בזוג נעליים אחד.

זארה
זארה

עם הרגליים על הקרקע: כפכף שני פסים של רנואר, 129.90 ש"ח

לא רוצה להתחייב לעקבים, לשפיצים ולאבזמים, ועדיין להיות בטרנד הזוהר? הכפכפים הכסופים של רנואר יעשו את כל העבודה הקשה בשבילך.

רנואר
רנואר

ספורטיביות או לא להיות: נעלי ספורט של נייק בדגם קורטז, 97.71 דולר (באתר אסוס):

אל תשאירו אותן לבד: קצת זמן איכות עם הנעליים האלו יבטיחו לכן אימון אנרגטי במיוחד. רק בשבילן במעמול מוכנים להיכנס לכושר.

נייק
נייק