סטודנטים במסלול כתיבה כותבים ביקורת תרבות

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הוקם ומופעל על ידי הסטודנטים בחוג לתרבות, יצירה והפקה במכללת ספיר

#חתונתהשנה

בשעה טובה החלו ההכנות לחתונה, והחתן והכלה מנסים בכל דרך אפשרית להפוך את החתונה שלהם למיוחדת, כזו שכולם ידברו עליה גם בחודש שאחרי, ובאופן פרדוקסלי הם תמיד מסיימים עם שיבוט מדויק של אלפי חתונות אחרות.

מהם ששת הטרנדים שיגרמו לזוג הטרי לריב כל הדרך לחופה, להישאר בלי שקל בכיס, ולהתחרט על כל קבבון על מקל קינמון?

1. צילומי ה"טראש"- היום לזוגות המתחתנים לא מספיקות אלפי התמונות מיום החתונה, ולכן חודש לפני, הם לוקחים חלק במסורת הצילומים האמריקאית רבת השנים. כלומר, החתן והכלה לעתיד מקדישים יום שלם לצילומי ה"טראש דה דראס" (“Trash The Dress”). ביום ה"טראש" הזוג מתחפש לחתן וכלה, כשהחתן בדרך כלל מאלתר לו איזו חליפה מבגדים ישנים שיש לו בארון, אך הכלה, לא מוותרת על אף פרט. החל משיער ואיפור מקצועיים, דרך שמלה לבנה ונעלי עקב ועד זר פרחים ותכשיטים. צלם מקצועי פוגש את הזוג בלוקיישן הנבחר ושם השניים משתוללים, מורחים אחד את השנייה בצבעי גואש, נכנסים עם הבגדים לים, ומחרבים לחלוטין את כל הלוק בו השקיעו שעות ואת הסביבה כמובן. מחיר התענוג הזה נע בין 1500 ל-2500 שקלים.

יניב שמן – צלם חתונות וצילומי טראש דה דראס

2. רב מזמר– אמנם תפקידו של הרב הוא לחתן את הזוג הטרי, אך היום, הוא צריך בנוסף לבדר ולשעשע את האורחים בזמן החופה המייגע. הרב ישיר לאורחים פלייליסט מיוחד של שירים מוכרים – ביניהם "בואי כלה", "סימן טוב ומזל טוב", "בראשית עולם" ועוד שלל הפתעות שיצליחו להשאיר את האורחים מרותקים לחופה לעוד דקה מעל הממוצע. הספק רב ספק סטנדאפיסט מזמר הופך את חווית החופה ללא פחות קשה. לרב תצטרכו לשלם כ-1000 שקלים, והכל לשם שמיים.

הרב שמעון יוחאי – רב מזמר לחתונות

3. הלילה הזה תלבשי לבן – חתונה היא לא חתונה אם הכלה לא מחליפה בה שני לוקים לפחות. הלוק הראשון, הוא נסיכותי, מותאם לכניסה לחופה, ריקוד הסלואו, וסרט של דיסני, הכולל: תסרוקת אסופה, איפור עדין, ושמלה קלאסית עם שובל ארוך מהודו ועד כוש. הלוק השני, הוא שובב וסקסי, להמשך הערב,הכולל- תסרוקת מפוזרתוקלילה, איפור קצת יותר מסיבי שמשדר שובבות, ושמלה כיפית ונוחה (חה חה) שבה הכלה יכולה לנשום, ואפילו מסוגלת לפזז עד השעות הקטנות של הלילה. מעצב שיער צמוד ומאפר שידאג כל הערב לטאצ'אפים. המחיר המבוקש הוא- כ-15,000 שקלים לעיצוב של שתי שמלות, כ- 5000 שקלים לשיער ואיפור, ועוד כ- 2500 שקלים לליווי צמוד של מעצב שיער ומאפר למשך הערב.

בני מאירוביץ'- עיצוב שיער ואיפור מקצועי בבאר שבע

סלון כלות ויקי מנדלבוים- עיצוב שמלות כלה

4. זוהרים – הטרנד הזול והזוהר מבין כולם, הוא קניית ארגז זוהרים מגוונים הנזרקים לרחבה לצד כובעים ומשקפיים מהבהבים. לאחר המנה העיקרית, כשהנוכחות ברחבה מתחילה להתדלדל, הזוהרים ללא ספק ירעננו את האווירה, יצבעו אותה בכל צבעי הקשת, ויפיחו ברוקדים ובחשבון האינסטגרם שלהם התלהבות מחודשת. המחיר לארגז גדול מפוצץ בזוהרים הוא 300 שקלים ששווים את ההשקעה.

לבנה זוהרים- הכל מהכל למסיבות ואירועים

5. עמדת מאנצ'- בשעה טובה הגענו לאפטר פארטי ולטרנד השווה באמת. השעה 01:00 בלילה, האולם התרוקן מאורחים שהגיעו לחתונה כדי להחזיר חוב, סביב החתן והכלה נמצאים רק החברים הטובים והקרחנה בעיצומה. זה בדיוק הזמן להוציא לרחבה עמדת מאנצ' מפנקת, הכוללת בדרך כלל המבורגרים, נקניקיות, קיר דונאטס צבעוני או עמדת יוגורט בר על גלגלים שתעבור בין כל הרוקדים. כל השורדים האחרונים ברחבה יזילו ריר לכיוונה, וללא ספק היא תיזכר כאחד הדברים הטובים באירוע שלכם. למלא לחברים שלכם את הקיבה בעוד משהו שיגרוף ביום המחר אלפי מחמאות יעלה לכם כ- 1500 שקלים.

קיר דונאטס

6. איך לתייג את החתונה שלך – הטרנד החשוב מכולם. בזכותו החתונה המושקעת שלכם לא תישאר רק במסגרת החברים והמשפחה, אלא תחצה מסכים ותעלה ב"פיד" של כל בנאדם שהכרתם במהלך חיים בקושי לשעה. ההאשטגים (#) שהפכו כבר לנכס צאן ברזל, יגרמו לחתונה שלכם להפוך למושא קנאה של כל החברים שלכם מהיסודי, שלא ראיתם מאז טקס הסיום בכיתה ו', אבל הוספתם אותם לפייסבוק בכל זאת.

#התחלנו- מה התחלתם?

#חתונתהשנה- לא כל חתונה יכולה להיות חתונת השנה. תחליטו כבר.

#פלוניתוש&אלמוניתוש- אין לנו מושג מי אלה, אבל שיהיה במזל.

#Thewedding- המעבר הזה לשפה האנגלית לא יגרום לאף אחד לשכוח שבקושי עברתם 3 יחידות אנגלית בתיכון.

#האשטג דובי גל?

קול ששון וקול שמחה. כל חתן וכל כלה, תתעשתו על עצמכם. אולי שווה לעצור רגע ולחשוב מה באמת חשוב בחיים. אולי במקום להוציא על ערב אחד מאות אלפי שקלים, שווה לערוך חתונה צנועה שתקל על הכיס שלכם, ותשמח את לבבותיכם ולא את חשבון האינסטגרם שלכם. ואפילו תוכלו לעשות עם הכסף משהו קצת יותר מועיל. מי יודע, אולי שלומית ויהודה יפתיעו.