סטודנטים במסלול כתיבה כותבים ביקורת תרבות

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הוקם ומופעל על ידי הסטודנטים בחוג לתרבות, יצירה והפקה במכללת ספיר

יש לי יום הולדת

מה קרה? מה יש? שני בת 26! לכבוד המאורע המרגש (ובאדיבותו של דן רושנסקי), הנה חמש סיבות שבגללן שני היא הדיירת הכי שנואה בבית האח הגדול:

1. זה רק אני והשיער שלי – במדריכים שונים לשפת גוף נכתב שכשבחורה משחקת בשיער היא רוצה לפלרטט עם האדם שאיתו היא מדברת או להביע בו עניין. כששני משחקת בשיער, היא מתכוונת לשני המקרים. בינינו, עם כמות הפעמים שבהן שני משחקת בשיער, אפילו התוספות לא יישארו לה.

2. היא מצותתת לאנשים – או, אם תרצו, סתם נמצאת שם במקום הנכון וברגע הנכון, בדיוק בזמן שבו האנשים מוציאים את הכביסה המלוכלכת. וב"אנשים", ברור למי אנחנו מתכוונים. מה, לא ככה?

3. היא היסטרית – להגנתנו ייאמר שלא אנחנו המצאנו את זה. אלה המילים שדן אמר בשיחה בין השניים על שפת הבריכה (מה שכמובן גרר תגובה בהתאם משני). נשבעים. אם התוכנית הייתה מתרחשת במאה ה-19, היו כבר מזמן כובלים אותה לקרש במרתף ומזינים אותה במזון עתיר שומן בכפייה.

4. היא מפלצת צומי – זה נראה שכל פרט בה קורא למצלמות להתמקד בה, החל מהליכה בבית לבושה בבגד ים, דרך העצבים שהיא חוטפת על כל זבוב ועד לצחוק בקולי קולות עד שאפילו האנשים שצועקים מחוץ לבית האח שומעים.

5. היא עלוקה – מהרגע שבו היא נכנסה לבית האח, היא נצמדת לאנשים מסוימים בלי הפסקה. גם כאן ברור למי אנחנו מתכוונים. כן, אלה אותם האנשים מסעיף 2. בקיצור, אם מפיקי האח רצו דמות של אקסית נקמנית שקשה לה להמשיך הלאה – הם קיבלו אותה בגדול.

בקיצור, מזל טוב שני. מקווים שתמשיכי לעצבן כל הדרך לגמר.