סטודנטים במסלול כתיבה כותבים ביקורת תרבות

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הוקם ומופעל על ידי הסטודנטים בחוג לתרבות, יצירה והפקה במכללת ספיר

רענני אותו, אל תעשי לו חשבון

בשנים האחרונות הפכו קבוצות הפייסבוק למוקד מרכזי של שיחה, שיתוף תכנים ואפילו מסחר. הן יכולות להצחיק אתכם, לגייס אתכם למטרה חשובה ואולי אפילו לגרום לכם למצוא אהבה. הגיע הזמן שתכירו את מיטב הקבוצות שירעננו לכם את הפיד.

עובדות לא חשובות:

ברגע שמצטרפים לקבוצה מבינים שהדברים המהווים חשיבות בחיים לא מעניינים אף אחד. העובדות הלא חשובות שמתפרסמות בקבוצה מביאות איתן מידע מעניין, שלרוב גורף אלפי לייקים ומאות תגובות. מסקרן לדעת איך הכיפה על הראש נשארת דבוקה מבלי לזוז, או שהאוכלוסייה עם האייקיו הגבוהה ביותר בעולם היא אנטרקטיקה כי היא מונה מאות מדענים, חוקרים וטייסים. לא חשוב כלל, אבל בהחלט הכי מעניין בפיד.

חברים בקבוצה : 97K

יש למישהו מסטיק?

בחורות ובחורים שווים בין חברים:

למי מאיתנו אין ידיד חתיך אך רווק? זאת בדיוק הקבוצה לפרסם בה ידיד שחיי האהבה שלו לא מתלהטים וזקוק לשיווק מאסיבי. לרוב אלו הידידות שמעלות תמונה, אבל יש אפשרות גם לפרסום עצמי. אך זה גם תמיד מעורר תגובות תמוהות, כמה אובייקטיבי אפשר להיות בשיווק עצמי? מטרת הקבוצה היא העלאת פוסטים למטרות היכרות רצינית של חברים שהייתם ממליצים עליהם בתור בני זוג. לפי תקנון הקבוצה אין להגיב בצורה שלילית על הבחורים המתפרסמים, גם אם הופיע בהם אחד האקסים.

חברים בקבוצה: 26K

צילום מסך מעמוד הקבוצה בפייסבוק

דירות בישראל שמדכאות אותי:

ללא ספק מדובר בקבוצה הכי משעשעת ברשימה. יש בה מודעות אמיתיות שחלקן הגדול נראה כאילו יצאו מתוך חלום בלהות, מה שמציג את המציאות העגומה ששוק הדירות נמצא בה. ניתן למצוא בה דירות שמוצעות להשכרה במחירים מוגזמים (דירת 2.5 חדרים, בדרום תל אביב, 45 מ"ר, ב-7,500 ₪ לחודש), מרתפים חשוכים שהוסבו לדירות קטנטנות, דירות מחולקות עם מטבח משותף (מי לא רוצה לגור בגסטהאוס במרכז ת"א?)  וניסיונות כושלים לשווק דירות גלריה כדופלקס שלא ניתן לעמוד בו.

חברים בקבוצה: 24K

"כניסה נפרדת לא שגרתית".

תושבי שכונת פלורנטין:

הקבוצה שבה חלק מהפעילים בטוחים שהיא גוגל, חלק נוסף חושב שהיא לוח מודעות ועבור הרוב היא מהווה את לב ליבה של הקהילה המתגבשת בשנים האחרונות בדרום בעיר. קל למצוא בה בקשות הזויות ותהיות מוזרות. דוגמא לבקשה היא הבקשה הדחופה לאת חפירה ב- 02:30 בלילה, או סחר חליפין בחבילת נבטי חמנייה והמלצות למקומות לתיקון ראסטות.

חברים בקבוצה: 30K

אולי עגבנייה במקום?

נלחמים בישראלי המכוער:

הקבוצה נפתחה בכדי להילחם בישראלי המכוער דרך שיימינג. עקיפה בתור, נהיגה פרועה, השלכת פסולת מחלונות הרכב והתנהגות מביכה ברכבת ישראל – כל אלה מתועדים ועולים לעמוד. נותר רק לקוות שלא נזהה שם את עצמנו.

חברים בקבוצה: 46K