סטודנטים במסלול כתיבה כותבים ביקורת תרבות

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הוקם ומופעל על ידי הסטודנטים בחוג לתרבות, יצירה והפקה במכללת ספיר

צעיף שהוא חבר

אפשר להגיד שוב שלום לחורף שנטש אותנו קצת לאחרונה. עברנו ימים חמים מהרגיל לעונה, עוד לא הספקנו להתחדש במעיל וכבר השלג בחרמון נמס. אבל אל דאגה! על פי התחזית הקרובה החורף מאיים לחזור שנית ויחד איתו הפריט המושלם ללוק חורפי ישראלי: צעיף-שמיכה. אם טרם רכשת צעיף ענק לחורף, סביר להניח שלא התעדכנת במדורי שיק ושוק לאחרונה. זוכרים את "שמיכי"? זה שנסחבנו איתו לגן, גררנו על הרצפה והתכרבלנו על הספה כשצפינו בעודד מנשה (דאז חילוני) ובגיל ססובר (דאז ידוען) – אז קבלו סקופ: מעצבי האופנה לקחו את שמיכי מהילדות והפכו אותו לצעיף ענק שיקי.

אספנו למענכן, ולמען המעוניינים – גם למענכם, את הסיבות שבגללן אתן חייבות צעיף שמיכה:

1. לא רוצה לצאת מהשמיכה? כבר לא צריך! צאי מהבית כשהצעיף מכסה את גופך, ובהמשך היום, כשמתחמם, קפלי אותו ועטפי סביב צווארך לצעיף.

זארה – לחיצה על התמונה מובילה לקישור לרכישה באתר החברה

2. "אין לי מה ללבוש": אוקי, קורה לכולן וזה מצב מתסכל. כשיש לך צעיף ענק, המצב פחות גרוע. לכי על הבגדים הכי בייסיק שתמיד יש בארון, ותוסיפי לך צעיף שמיכה צבעוני או עם הדפס מיוחד והלוק שלך כבר יקבל צורה אחרת.

פול&בר – לחיצה על התמונה מובילה לקישור לרכישה באתר החברה

3. לא בא לך לשים חזייה? אין הרבה מה להוסיף, מתחת לצעיף לא רואים כלום. את יכולה להתכרבל בו ולהתחבא מכולם, וכך גם החלק העליון של גופך ששמור מתחת להגנה הכי טובה שלך – הצעיף הענק.

Forever21 – לחיצה על התמונה מובילה לקישור לרכישה באתר החברה

4. חברות אמת, קווים לדמותה: הצעיף המחמם והענק במימדיו, יכול להכיל גם חבר/ה טוב/ה ולחמם גם אותם ביום חורפי וגשום. גם פריט צנוע וגם מרבה במצוות.

סטרדיווריוס – לחיצה על התמונה מובילה לקישור לרכישה באתר החברה

5. "נגמרו לנו השמיכות": כשטסים לחו"ל וכולם מתחננים מהדיילת לשמיכה, שלא ברור אם כובסה ואיך, את יכולה להיות רגועה, להוציא את הצעיף שמיכה שלך ולישון בנחת ואפשר אפילו לקפל ולהשתמש בו ככרית.

 

עלות ממוצעת 99.90-149.90 וניתן להשיג אותו בכל רשתות האופנה המובילות.