סטודנטים במסלול כתיבה כותבים ביקורת תרבות

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הוקם ומופעל על ידי הסטודנטים בחוג לתרבות, יצירה והפקה במכללת ספיר

צאו לנו מהסקס

אין דבר כזה ידידות תמימה בין גבר לאישה, תמיד תהיה משיכה לפחות אצל אחד מהצדדים. לרוב, הגברים הם אלה שנמשכים לידידות שלהן, או חשבו על סקס איתן מינימום פעם אחת. אבל אצלי זה דווקא עובד הפוך, אני זאת שנמשכת לידידים שלי. אני משתדלת לא להראות להם, אבל חושבת על זה תמיד. לפעמים קורה שאני זורקת מבט או איזו הערה סקסיסטית, ומחכה שהגבר יעשה את הצעד הבא. ולפעמים, אני זאת שמבצעת גם את הצעד הזה.

"זה לא מתאים לך, תתנהגי כמו אישה" הוא זורק לעברי בעודי לוקחת שאכטה מהג'וינט וחושבת על כמה הסקס איתו יכול להיות מדהים. העובדה שזה אסור כי הוא השותף של האקס שלי, גורמת לי לרצות אותו עוד יותר. במוחי אני מדמיינת איך הידיים שלי עוטפות אותו, שורטות לו בעדינות את הגב. אני מדמיינת איך הוא מנשק אותי בצוואר, משם עובר לחזה, מחבק אותי חזק ומצמיד אותי לגופו, ואני נעה למעלה ולמטה ונהנית מכל תזוזה.

הוא מושך לי בשיער ותופס לי את הישבן, מה שגורם לי לזוז מהר יותר. הוא מרים אותי ומשנה תנוחה, זורק אותי על המיטה, מושיב אותי על ספריית הלימודים ולבסוף גם מוציא אותי למרפסת. לא אכפת לנו אם יראו או ישמעו, שנינו נהנים מהרגע. "את מקשיבה לי בכלל?!" הוא אומר, קוטע לי את הפנטזיה ומחזיר אותי למציאות.

למה רק לגברים מותר?

"איך אישה צריכה להתנהג?" אני שואלת ולוקחת עוד שאכטה. הוא פותח בנאום שוביניסטי על זה שנשים צריכות להיות עדינות ומסתוריות בכל הקשור למיניות שלהן, שיש חוקים והן לא צריכות להתמסר בקלות ובטח לא עם כל אחד. הן צריכות להתלבש בצורה שעדיין תשאיר מקום לדמיון וכמובן, לא לפלרטט עם כל גבר. התעצבנתי. מי החליט שנשים צריכות להתנהג ככה?! ולמה רק לגברים מותר?!

הדבר היחידי ששנינו מסכימים עליו הוא שאין דבר כזה ידידות בין שני המינים. ואז שוב נעלמתי במחשבות שלי. צועקת וגונחת בקול, מסתכלת בעיני הדבש שלו ומחייכת. והוא הרגיש, הרגיש איך גמרתי ובכל זאת המשכתי לזוז. הייתי כמו חתולה פראית, שורטת וגונחת, מלטפת ונושכת, מנשקת ודוהרת.

והוא ממשיך לדבר, ואני רק חושבת על דרך להשתיק אותו. אז אני שואפת את השאכטה האחרונה, מכבה את הג'וינט וקמה מהכיסא. אני תופסת לו את הפנים, ומנשקת אותו. הוא לא עוצר אותי, להיפך, הוא עומד על רגליו ותופס אותי במותניים, אוחז לי בישבן ומרים אותי. בדיוק כמו שדמיינתי. הוא מצמיד אותי לקיר ואני מורידה לו את החולצה.

תרגיע, זה רק סקס

אנחנו נכנסים לחדר והוא זורק אותי למיטה, פותח את הרוכסן של הג'ינס ומיד ממהר להפשיט גם אותי. הוא עוצר. "זה לא בסדר מה שאנחנו עושים" הוא אומר, "זה רק סקס" אני עונה, "אתה רוצה את זה בדיוק כמוני". הוא משתכנע וממשיך. מוריד ממני את התחתונים ומנשק אותי כל הדרך למטה, הוא פותח את החזייה בשתי אצבעות ומעיף אותה לרצפה. שנינו שוכבים עירומים בלי שום בושה, מרגישים ביטחון מלא.

אנחנו שוכבים במשך יותר משעה, הוא מגשים את כל הפנטזיות שהיו לי עליו. יש לנו תשוקה כמו לנער ונערה שגילו את הסקס בפעם הראשונה, עם כוח להמשיך עוד ועוד. זה טוב יותר מכפי שדמיינתי. אנחנו מנסים מלא תנוחות, בכל רחבי החדר; רוכבת עליו במיטה, עושים את זה על השולחן, על הכיסא, שוב על המיטה, דוגי במרפסת ושוב חוזרים למיטה. הוא הסקס הכי טוב שהיה לי עד עכשיו.

שנינו גומרים ואף אחד מאיתנו לא ממהר להתלבש. אנחנו מתנשפים בכבדות ולאט לאט מסדירים את הנשימה. הוא קם לגלגל עוד ג'וינט, "את אישה חלשה" הוא אומר ולוקח שאכטה, "אין לך מעצורים לסיפוק התאוות שלך". אני קמה מהמיטה, מתיישבת על רגליו, לוקחת ממנו את הג'וינט ואומרת: "כולנו חושקים בסקס, ואין חוקים שאוסרים עליי לספק את התאוות שלי…".