סטודנטים במסלול כתיבה כותבים ביקורת תרבות

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הוקם ומופעל על ידי הסטודנטים בחוג לתרבות, יצירה והפקה במכללת ספיר

מעשה בחמישה סיפורים

ביום חמישי הקרוב (25.1.2018) יתקיים טקס פרס חותמת אישית לסיפורים קצרים בתחרות "חותמת אישית" של המחלקה לתרבות – יצירה והפקה במכללת ספיר בשיתוף עמותת ע.נ.ת. במהלך החודשים האחרונים נשלחו מאות סיפורים, אך רק חמישה מהם הגיעו לגמר. ביקשנו מחמשת הכותבים המוכשרים להשתתף באתגר כתיבה ולכתוב סיפור קצר שאורכו לא עולה על 140 תווים, ואם תשאלו אותנו – הם עשו עבודה מצוינת.

***

אופיר ששון

הנידון למוות מחזיק את הגלידה האחרונה בידיים רועדות. בקושי סנטימטר בינו לבינה כשהגביע נשמט. אזעקה ברקע. אין עוד בשבילו, גלידה או כל דבר אחר.

נדב פיידמן רשף

שש שעות הרמתי יד. הכביש היה ריק. מעלי טס חץ נדידה. לכמה כוח זקוקה הציפור הראשונה, חשבתי. הייתי משתחווה בפניה אם הייתה מרפה. בכל זאת, אני מודה, אף פעם לא ראיתי ציפור מוותרת.

שני פוקר

היה הייתה אישה שחיה בארץ הישראלית שניסתה להגיד מילה לאישה שחיה בארץ הבלגית. ובדיוק כשפתחה את פיה, המרקע נתקע, כי החיבור נשבר, כי השדר לא בסדר, כי הקו מעוכב, וכי שאר העניינים – על הפנים.

עמיחי לבון

מכוון, אצבע במקום, עיניים על המטרה, ניצוץ. מחטיא.

המטרה רועדת, האצבע הקפואה לוחצת. הֶבְזֵק. מחטיא.

כולי רועד, שאיפה, נשיפה, לחיצה. פיצוץ.

כמה הייתי צריך את הסיגריה הזאת.

נגה רש

הלב שלי פירפר כמו תוף מרים. שלו היה נגינת פסנתר, שליו בין פעימה לפעימה. בלי הרטטים הנוירוטיים של המצילה המתכתית הקטנטנה, הכרוכה בחוסר אונים סביב ידית הפלסטיק.

***

טקס הענקת הפרס יתקיים בבית עלמא, רחוב שד"ל 6, תל אביב.

לפרטים נוספים