סטודנטים במסלול כתיבה כותבים ביקורת תרבות

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הוקם ומופעל על ידי הסטודנטים בחוג לתרבות, יצירה והפקה במכללת ספיר

מה נשמע עם ההבטחות?

אם לומר את האמת, ג'מייקה, אכזבת בגדול. על סמך כל הפרומואים היית אמורה להיות גלגל ההצלה של העונה השישית והמדשדשת של המירוץ למיליון (ספויילר: זה לא קרה). לבכי המהדהד של המתמודדים נוספו גם העצבים בהשפעת השמש החמה של ג'מייקה והמשימות הקיצוניות. כי אין כמו לדחוף את המתמודדים לקצה כדי למצות את מלוא הפוטנציאל לקצת דרמה.

זה החל כבר בפרק של מוצאי השבת האחרונה. משימת דו-קרב הדגלים הוציאה מכמה מתמודדים את הישראלי המכוער שרק חיכה לפרוץ מהם. רגב הוד, הזמר המזרחי התורן, ומיתר הברמן מציגים לראווה יריבות עתיקת יומין, עוד מהימים הזוהרים של הוואי. אבל זה היה טוב בעיקר לפרומואים. השניים שכחו לרגע שצריך לנצח במשימה והיו עסוקים בעיקר בלהכשיל אחד את השני.בפרק ההדחה ששודר אתמול בערב, המתמודדים המשיכו להוציא קיטור, בעיקר על עצמם. במשימת קליעת הקוקוסים למטרה, הדוגמנים דניאל ואליהו ניסו לתרגל שליטה עצמית, מה שלא עבד להם במיוחד. ומה נשמע עם האחות ברזני שלא הפסיקה להאשים את עצמה בהדחה שעתידה לבוא? "אני יודעת שאנחנו מודחים, וזה יהיה בגללי", אמרה וטעתה.

איכשהו, למרות הסבל הנורא, המתמודדים לא מסוגלים להוציא את דיבתה של ג'מייקה מול המצלמות. הזוגות מזייפים הנאה בזמן הנסיעה, אחרי שבכו לאלוהים במהלך המשימות, ועוד קצת כשעמדו מול רון שחר. ככה זה כשיש לך סיכוי של אחד לשישה, למיליון ש"ח. מי שצריכים להתעצבן על רגעי השפל שסיפקה לנו ג'מייקה אלו הצופים, שלא עתידים לחוות רגע מתגמל על הצפייה הנאמנה בעתיד הנראה לעין. ואם זה לא מספיק, אז כל הדבר זה הסתיים עם קטע מירוץ ללא הדחה.

לא נגמר. קרדיט: צילום מסך מאתר רשת

אז מה היה לנו על השטיח?

עדי ומיתר, מסיימים ראשונים עם כיווץ שרירים מטורף והכנה למסז'יסטית. דניאל ואליהו מגיעים למקום השני למרות שקיבלו "עצור", וחווים על בשרם את משמעות הביטוי "דקה ארוכה". הפאוור-קאפל, אוולין וטוהר, עוקפים בכמה שניות בודדות את רגב והלן, הודות ל"עצור" שהם קיבלו. הזינות, ירדן ואן, הגיעו למקום החמישי ונעמדו יחד על השטיח עם האחים ברזני שסיימו אחרונים, אבל מרוצים. בעונה כל כך חלשה, הם הזוג היחיד שמביא משהו למסך. מזל שהם לא הודחו.