סטודנטים במסלול כתיבה כותבים ביקורת תרבות

Search
Close this search box.

הוקם ומופעל על ידי הסטודנטים בחוג לתרבות, יצירה והפקה במכללת ספיר

על הבושה: ישר אחרי החתונה הייתי נותנת לו בראש

את/ה יוצא/ת עם בחור/ה תקופה קצרה וטוב לכם, אבל היא/הוא מבקשת ממך לחכות לקיום יחסי מין. האם וכמה זמן היית מוכן לחכות, האם אפילו עד החתונה? משאל בזק

דודי, 24, סטודנט ללימודי הנדסאי ביוטכנולוגיה, בזוגיות שלוש שנים, הומו:
"הייתי מוכן לחכות בערך שבוע, שבועיים גג. צריך לבדוק את הסחורה. בעיניי זה מאסט לעשות את זה לפני החתונה".

 

עומר, 27, סטודנט לניהול המשאב האנושי, רווק, סטרייט:
"זה דיל ברייקר אם היא הייתה מבקשת ממני לחכות עד אחרי החתונה. זה חלק משמעותי וקריטי מההיכרות שלי עם הבן אדם. כדי לדעת, להבין ולהכיר אותו עד הסוף, לדעתי זה חלק מהדברים שצריכים לקרות. עד שזה לא קורה אני ארגיש שיש איזשהו חסם, גם פיזי וגם נפשי עם בת הזוג. גג חודשיים הייתי מחכה. אלא אם כן אני אראה שזאת מישהי מאוד מאוד מיוחדת. מאוד מאוד מאוד מיוחדת ושיש שם משהו שבאמת שווה להמתין, וגם אז, זה יהיה קשה. אבל אין סיכוי שזה יהיה לחכות עד החתונה, אלא אם כן החתונה עוד שלושה חודשים. מעבר לזה זה כבר ייראה לי מוזר אם הבחורה לא תרצה לפני כן, זה יתפרש כאילו יש לה משהו להסתיר, או חוסר בפתיחות. זה יהווה מכשול בוודאות".

 

ענת, 39, אמא לשניים ונשואה שמונה שנים:
"לא הייתי מוכנה לחכות עד אחרי החתונה אם זה מה שאת שואלת, גג חודש, חודשיים. שלושה חודשים זה השיא. אם הוא היה ממש מתעקש לחכות עד החתונה, ישר אחרי החתונה הייתי נותנת לו בראש".

 

איתי, 27, סטודנט לכלכלה וניהול, רווק, סטרייט:
"אני אגיד לך, בגיל שלי כרגע, עוד מעט בן 28, אז כן. אם הייתי פוגש בחורה שבאמת מדהימה בעיניי והתאהבתי בה, הייתי מוכן לחכות. בגיל הזה אני כבר רואה את החתונה מעבר לפינה מה שנקרא. אני כבר יודע שזה הולך לשם. אם היית שואלת אותי נגיד בגיל צעיר, 22, 23, הייתי אומר לך שאני לא מוכן לחכות כי אני יודע שהחתונה עוד רחוקה ממני ויש לי עוד דברים שאני רוצה להספיק, אם זה ללמוד, לעבוד, לחסוך כסף, ולא הייתי מחכה ארבע, חמש שנים. אז כרגע במצב שאני נמצא בו עכשיו, אני חושב שכן הייתי מוכן לחכות בגלל שהתקופה היא לא כל כך ארוכה עד החתונה. הייתי מוכן לנשוך שפתיים עד החתונה. שנה, שנה וחצי אם באמת הייתי פוגש את הבחורה שהייתי אומר זאת הבחורה שאתה אני רוצה לחיות את כל החיים".

 

דור, 28, סטודנט לקולנוע במסלול פסקול, רווק, סטרייט:
"זה תלוי בקשר, אני מניח. לא יכול לתת לזה תקופת זמן, זה מגוחך בעיניי. חודש, חודש וחצי גג. חד משמעית לא הייתי מחכה לחתונה".

 

אלי, 24, סטודנטית לתקשורת, שנתיים וחצי בזוגיות, סטרייטית:
"אם אני מרגישה שהקשר מספיק חזק, ומספיק חשוב לי, הייתי מחכה משהו כמו שלושה חודשים. זה הטופ של הטופ שאני מוכנה לחכות בשביל מישהו".

 

מאי, 25, סטודנטית לתרבות יצירה והפקה, רווקה, סטרייטית:
"כעיקרון נראה לי משהו כמו שלושה או ארבעה חודשים הייתי מחכה. אבל זה ממש תלוי, אם הייתי רואה שזה באמת קשר שהולך למקום טוב ואני מוצאת בו פוטנציאל אז זה לא יהיה עכשיו דיל ברייקר. אם הקשר חשוב לי, זה כן משהו שאהיה מוכנה להתמודד אתו. כעיקרון זה כן משהו שהייתי מעדיפה שהוא יקרה אחרי תקופה מסוימת. אם זה משהו שאני יודעת שהוא הדבר היחיד שחשוב לבן הזוג וכל שאר הדברים אצלו מושלמים אז לא הייתי מוותרת על קשר בגלל זה".

 

מאגי, 50, גרושה, אמא לשניים ונמצאת בזוגיות שבע שנים:
"הייתי מוכנה לחכות גג ארבעה חודשים. לא יותר מזה. התאמה זוגית היא גם ביחסי מין. אני לא אפסול את היחסים אם הוא רוצה לחכות יותר מארבעה חודשים. לא הייתי מסכימה להתחתן עם מישהו שאולי יש לו אבר מין קטן ואני לא יודעת מזה. כמה שיש לי אתו כימיה נהדרת, אם הוא לא יכול לספק אותי, חבל על הנישואים האלה".

 

ניקול, 23, סטודנטית לתקשורת, נשואה שלושה חודשים, סטרייטית:
"אני אחשוב שמשהו מוזר קורה. יכול להיות שהוא אוהב את הצד הגברי והוא מתכחש לזה. הייתי פשוט חושבת שהוא גיי. לא הייתי מקבלת את זה. הייתי מחכה גג חודש, וזה מלא. מה, אתה סיסי?"

 

שחר, בת 25, סטודנטית לניהול תעשייתי, רווקה, סטרייטית:
"קודם כל הייתי מוכנה לחכות מקסימום חצי שנה. מעל זה, זה נראה לי יותר מדי. זה קצת יאבד מהעניין לדעתי. יהיה לי נורא קשה לחכות עד החתונה. מגע זה משהו שמאוד חשוב לי בזוגיות, משהו שבונה זוגיות. לא הייתי מוותרת עליו באופן אישי. אני כן יודעת שבתור בחורה יהיה לי יותר יכולת איפוק, אז זה יכול להוות יתרון בעניין. אבל יהיה לי נורא קשה".

 

הכתבה פורסמה במגזין התרבות "מעמול", גיליון מספר 11, של המחלקה לתרבות, יצירה והפקה במכללת ספיר