סטודנטים במסלול כתיבה כותבים ביקורת תרבות

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הוקם ומופעל על ידי הסטודנטים בחוג לתרבות, יצירה והפקה במכללת ספיר

חדש בקולנוע: 5 סרטים מסביב לעולם

ברוח "פסטיבל קאן" המתרחש השבוע בריברייה הצרפתית, הנה חמשת הסרטים החדשים שעלו השבוע בבתי הקולנוע.

http://www.youtube.com/watch?v=YyYl6WyrIxg

עיילה. עיילה היא אישה יפה, טורקיה, מלאת ביטחון עצמי ומעל לכול עצמאית. עלייה בוחרת בחיים חופשיים ועצמאיים הגוררים אחריהם משבר ביחסים עם אביה. היא מתאהבת בצלם רגיש בשם אייהן, המעריך את עצמאותה ודעתה, אך גם הוא שבוי בין שני עולמות. עם: פגה פרידוני, מהדי מוינזדה, ססקיה וסטר. במאי: סו טורהאן. גרמניה (2010).

קרקס קולומביה. שנים לאחר הגירתו של דיווקו מהרצוגבינה, הוא מחליט לחזור לכפרו ולאתר את ביתו הישן ואת בנו מרטין. מהר מאוד הוא מבין שעל מנת להתחיל חיים חדשים עליו קודם להתמודד עם העבר. עם: מיקי מונולוביץ', בוריס ליר, מירה פורלן. במאי: דניס טנוביץ'. בוסניה (2010).

ברוכים הבאים למכס. רובן הוא פקיד מכס בלגי, פטריוט עצבני ונחוש להגן על גבולות הממלכה הבלגית בפני פלישת המצורים והצרפתים אותם הוא מכנה "הצפרדעונים". בצד השני של הגבול, מתיאס, פקיד מכס צרפתי, נהנה ללעוג לבלגים בכלל ולרובן בפרט. אהבתו ללואיס, אחותו של רובן, מאלצת את מתיאס להתחנף ולהתחבב על רובן. עם: דני בון, בנואה פולוורד, ג'ולי ברנרד. במאי: דני בון. צרפת (2010).

ז'טאם איי לאב יו טרמינל. בן נוסע לארוסתו בניו יורק. בדרך הוא פוגש באמה, יפיפייה בריטית שמשגעת אותו וגורמת לו לפקפק בהחלטתו להתארס. עם: דניאל ניב (מוקי), נרונה דה, מסדו קפלן. במאי: דני מנקין. ישראל/צ'כיה (2010).

מהיר ועצבני 5. דומיניק ובריאן מסתבכים עם החוק ועולם הפשע, בדיוק כמו בסרטים הקודמים. הם נגררים לתוך מאבק אלים עם סוחר סמים מסוכן וסוכן פדרלי שרודף אחריהם. הם מקבלים משימה אחרונה כדי לזכות בחופש שלהם: להוציא לפועל שוד מטורף בשווי 100 מליון דולר. עם: וין דיזל, פול ווקר, גל גדות. במאי: ג'סטין לין. ארה"ב (2011).